ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ CIRCLE

(надалі – «Порядок»)

Дата введення в дію: 11.12.2023

1. Визначення термінів.

1.1.

В цьому Порядку терміни з великої літери вживаються в наступному значенні:

«Circle» – це електронний сервіс з розміщення і розповсюдження інформації про себе, а

також пошуку інформації про інших Користувачів зі спільними інтересами і спілкування з

ними.

«Веб-Сайт» - означає веб-сайт, що знаходиться за адресою circle.com.ua і призначений для

розповсюдження інформації про Circle в мережі Інтернет.

«Ви» - означає Користувач.

«Виконавець» - означає ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІК ЕНД

СЕРКЛ", що зареєстровано і діє відповідно до законодавства України, має ідентифікаційний

номер 45071354 і наступну адресу місцезнаходження: Україна, 03037, місто Київ, вул.

Зеленогірська, будинок 8.

«Застосунок» - означає програмне забезпечення для операційних систем Android і

основною метою якого є доступ до сервісу Circle.

IOS

«Клієнт» - Користувач, що уклав Договір з Виконавцем щодо тієї чи іншої Послуги в порядку

та на умовах, визначених у цьому Порядку.

«Користувач» - фізична особа, що утворила обліковий запис Circle і погодилась з цим

Порядком і всіма додатками до нього, що є його невід’ємною частиною, в тому числі

Політикою конфіденційності та Політикою винагороди.

«Політика винагороди» означає політику винагороди, що є додатком 1 до цього Порядку і є

його невід’ємною частиною.

«Політика конфіденційності» означає політику конфіденційності, що є додатком 2 до цього

Порядку і є його невід’ємною частиною.

і рекламні послуги, що надаються

«Послуги» - означає інформаційно-консультаційні

Виконавцем Клієнтам шляхом надання доступу до Circle для можливості розміщення

профілю, його рекламування, пошуку і здійснення комунікації

і взаємодії з іншими

Користувачами. Послуги надаються Клієнтам в обсязі, на умовах і в порядку, передбачених

цим Порядком.

«Сторона» - має значення, визначене у пункті 15.2 цього Порядку.

«Угода» - означає домовленість сторін, щодо користування Circle і надання Виконавцем

Послуг в порядку і на умовах, визначених в цьому Порядку.

1.2.

У цьому Порядку, якщо інше не випливає з його контексту:

заголовки включені тільки для зручності користування та не впливають на тлумачення

(i)

цього Порядку;

(ii)

слова в однині включають такі слова в множині, і навпаки;

посилання на особу включає посилання на будь-яку фізичну або юридичну особу, і

(iii)

будь-який державний орган України;

посилання на конкретну статтю, пункт або додаток є посиланням на статтю, пункт,

(iv)

додаток цього Порядку;

(v)

посилання на будь-який договір або документ є посиланням на такий договір або

документ із відповідними змінами й доповненнями, але за виключенням тих змін та

доповнень, що здійснені з порушенням цього Порядку; і

посилання на сторону будь-якого документу включає правонаступників і дозволених

(vi)

цесіонаріїв такої сторони.

2. Загальні умови використання Circle як елректронного сервісу.

2.1.

В порядку і на умовах, визначених в цьому Порядку, між Виконавцем і Користувачем

укладається Угода щодо сервісів Circle, в тому числі щодо розміщення інформації про

Користувача, його спілкування

іншими Користувачами, отримання

взаємодію з

Користувачем Послуг та інших онлайн-сервісів Circle. Натискаючи «Зареєструватися» у

реєстраційних формах, ви підтверджуєте свою згоду з усіма положеннями та умовами цього

Порядку та реєстрацію у сервісі Circle.

і

2.2.

Реєструючись у Circle, Ви заявляєте та гарантуєте, що Вам є принаймні 18 років.

Рєстрація у Circle є недійсними там, де це заборонено. Використовуючи Circle, Ви заявляєте

та гарантуєте, що маєте право, повноваження та дієздатність укладати Угоду та

дотримуватися всіх положень і умов Угоди. Вся інформація, надана під час реєстрації,

ПОВИННА бути точною, правдивою та повною в усіх відношеннях. Зокрема, якщо Ви

використовуєте кредитну або дебетову картку, ім’я власника картки ПОВИННО збігатися з

ім’ям, використаним під час реєстрації на веб-сайті, якщо Ви не надасте вагомі та перевірені

причини, чому воно відрізняється. Якщо надана ідентифікація є неточною або неповною,

обліковий запис буде призупинено, доки перевірка особи не буде задовільно завершена. Ви

не маєте права дозволяти іншим використовувати ваше членство, а також Ви не можете

призначати або іншим чином передавати свій обліковий запис будь-якій іншій особі чи

організації. Ви повинні зберігати свій пароль і всі дані облікового запису в таємниці та

конфіденційності, оскільки ви несете відповідальність за користування Сервісом і

використання Послуг зі свого облікового запису та будь-які

інші дії, що відбуваються у

вашому обліковому записі. Будь-які транзакції на вашому обліковому записі залишаться в

силі, якщо ім’я користувача та пароль були введені правильно.

2.3.

Угода залишатиметься в повній силі, доки у Вас є дійсна реєстрація у Circle (Ви є

членом Circle). Ви можете припинити своє членство в будь-який час і з будь-якої причини

після отримання вашого письмового повідомлення про припинення співробітниками служби

Підтримки в порядку, передбаченому в цьому Порядку.

2.4.

Circle може припинити Ваше членство з будь-якої причини, з поясненням або без

нього, після надсилання повідомлення на вашу електронну адресу, указану під час

реєстрації, або на будь-яку іншу електронну адресу, надану вами Circle. Якщо Ваше

членство в Circle припинено через порушення цієї Угоди або за Вашим запитом, Ви не

матимете права та Circle не несе відповідальності перед Вами за будь-яке відшкодування

невикористаних коштів, сплачених за Послуги.

Circle призначений лише для особистого користування окремими Користувачами та

2.5.

не може використовуватися в будь-яких

компанії,

підприємства та/або інші організації не можуть стати Користувачем та не мають права

комерційних цілях. Організації,

використовувати Circle з будь-якою метою. Незаконне та/або несанкціоноване використання

Circle тягне цивільно-, адміністративно- та/або кримінальну відповідальність.

Користувач можуть мати лише один обліковий запис (членство) у Circle. Кілька

2.6.

акаунтів буде заблоковано.

3. Зорбов’язання Користувача

3.1.

Цим Ви зобов’язуєтесь та гарантуєте, що не створюватимете жодних баз даних, веб-

сайтів, програм, програмного забезпечення, юридичних осіб і послуг, які конкурують з Circle.

Крім того, Ви зобов’язуєтесь та гарантуєте що не будете використовувати Circle для будь-

яких комерційних цілей та/або надсилати чи отримувати кошти через Circle та/або

створювати облікові записи з підробленими іменами. Крім того, ви зобов’язуєтесь та

гарантуєте, що вам не платитимуть за використання Circle та послуг, наданих на Circle. Така

діяльність тягне цивільно-, адміністративно- та/або кримінальну відповідальність.

Circle повністю володіє ліцензіями або іншим чином зберігає всі права інтелектуальної

3.2.

власності на Застосунок, Веб-Сайт і сервіси Circle. Ці права включають, але не обмежуються

ними, права на бази даних, авторські права, права на дизайн (зареєстровані чи

незареєстровані), патенти, торговельні марки (зареєстровані чи незареєстровані) та інші

подібні права, незалежно від того, де вони існують у світі, разом із правом подати заявку для

захисту того самого Circle та його ліцензіарів. Ви не маєте права копіювати, змінювати,

публікувати, передавати, поширювати, виконувати, демонструвати або продавати будь-яку

таку конфіденційну інформацію, за винятком інформації, яка є загальнодоступним або на яку

ви отримали письмовий дозвіл.

3.3.

Ви розумієте та погоджуєтесь, що Circle може на власний розсуд зберігати для

перегляду та видаляти будь-який вміст, повідомлення, фотографії, відео, аудіо- та

відеодзвінки чи профілі (разом «Контент»), які, на власну думку Circle, порушують цієї Угоди

або які можуть бути образливими, незаконними або такими, що можуть порушувати права

інших Користувачі або будь-яких третіх осіб, завдавати шкоди чи загрожувати безпеці.

Ви несете повну відповідальність за Контент, який ви публікуєте чи демонструєте

3.4.

(далі «розміщуєте») через Застосунок або передаєте іншим Користувачам.

Розміщуючи Контент у будь-якій загальнодоступній частині Circle, Ви автоматично

3.5.

зобов’язуєтесь та гарантуєте, що маєте право надати Circle безвідкличну, безстрокову,

невиключну, повністю оплачену всесвітню ліцензію на використання, копіювання, виконання,

відображати та поширювати таку інформацію та Контент, а також створювати похідні роботи

або включати в інші роботи таку інформацію та вміст, а також надавати та дозволяти

субліцензії на вищезазначене.

4. Контент.

4.1.

Нижче наведено частковий вміст Контенту, який є незаконним або забороненим у

Circle. Circle залишає за собою право проводити розслідування та вживати відповідні заходи

на власний розсуд проти будь-кого, хто порушує це положення, включаючи, без обмежень,

видалення образливих повідомлень із Сервісу та припинення членства таких порушників.

Заборонений вміст включає, але не обмежується Контентом, який:

є явно образливим для онлайн-спільноти, наприклад вміст, який пропагує расизм,

фанатизм, ненависть або будь-яку фізичну шкоду будь-якій групі чи особі;

переслідує або пропагує домагання до будь-якої особи;

популяризує інформацію, яка, як вам відомо, є наклепницькою, неправдивою, вводить

в оману, або пропагує незаконну діяльність чи поведінку, яка є образливою, погрозливою,

непристойною, чи наклепницькою;

рекламує незаконну або несанкціоновану копію захищеної авторським правом роботи

іншої особи, як-от надання піратських комп’ютерних програм або посилань на них, надання

інформації для обходу встановлених виробником захищених авторським правом пристроїв

або надання піратської музики чи посилань на піратські музичні файли;

публічно демонструє неприйнятний вміст або матеріали (зокрема, із зображенням

оголеного тіла, зоофілії, порнографії, графічного насильства чи злочинної діяльності);

надає матеріали, з особами віком до 18 років або вимагають отримання особистої

інформації від осіб, які не досягли 18 років;

надає навчальну інформацію про незаконну діяльність, таку як виготовлення чи

купівля зброї, порушення чиєїсь конфіденційності або надання чи створення комп’ютерних

вірусів;

запитує паролі або особисту ідентифікуючу інформацію в комерційних або

протизаконних цілях від інших користувачів;

займається комерційною діяльністю та/або продажем без попередньої письмової

згоди Circle, такою як конкурси, тоталізатори, бартер, реклама та фінансові піраміди.

4.2.

Ви не можете вказувати у своєму профілі номери телефонів, адреси, прізвища, URL-

адреси чи адреси електронної пошти. Ви не можете включати у своє листування з іншими

учасниками будь-які URL-адреси, адреси електронної пошти або номери телефонів і факсів.

4.3.

Ви не маєте права брати участь у рекламуванні або спонуканні до інших Учасників

купувати чи продавати будь-які продукти чи послуги через Службу. Ви не маєте права

передавати будь-які ланцюгові листи чи небажані електронні листи іншим Учасникам.

Незважаючи на те, що Circle не може контролювати поведінку своїх Користувачів поза Circle,

використання будь-якої

інформації, отриманої від Circle, для переслідування, образи чи

шкоди іншим також є порушенням цього Порядку.

4.4.

Ви не маєте права збирати дані з Circle за допомогою автоматизованих засобів, або

шляхом створення підроблених облікових записів користувачів, або за допомогою анонімних

проксі-серверів чи еквівалентних заходів, або шляхом обходу будь-яких технічних заходи

щодо запобігання забороненій діяльності на Circle. Ви не маєте права збирати дані з

авторизованих зон Circle будь-якими іншими способами, включаючи ручний збір даних.

Для забезпечення якості наданої Послуги Ваше спілкування через Застосунок може

4.5.

бути записане.

4.6.

Circle надає можливість поскаржитися на будь-якого користувача зокрема за таких

підстав: грубість / непристойні повідомлення / Шахрайство / Продаж товарів та послуг /

Фальшивий профіль / Чужі фото / Неповнолітній користувач / Пропозиція послуг інтимного

характеру / Розпалювання расової ненависті

/ Порушення інших правил - всі скарги

обробляються вручну, відповідь приходить на адресу електронної пошти, яку вказав

Користувач під час реєстрації, ми можемо зі свого боку запросити скріншоти-підтвердження

листування з Користувачем, на якого відбулася скарга. При цьому, якщо вина Користувача

буде доведена, Виконавець може заблокувати користувача тимчасово або назавжди. Для

розгляду з боку оскарженого Користувача йому необхідно звернутися в службу підтримки на

адресу служби підтримки (адреса буде пізніше). Право вибору постійного блокування або

тимчасової Виконавець залишає за собою з можливістю не пояснювати причини.

4.7.

Circle залишає за собою право проводити розслідування та вживати відповідні заходи

на власний розсуд проти будь-кого, хто порушує цей Порядок, включаючи, без обмежень,

видалення образливого повідомлення та видалення облікового запису Користувача.

5. Взаємодія з Користувачами та партнерами Circle.

5.1.

Ставши Користувачем, ви погоджуєтеся, що можете бути зареєстровані на веб-

сайтах/додатках партнерів Circle. Користуючись їхніми послугами, ви погоджуєтеся з

положеннями,

Умовами

опублікованими на їхніх веб-сайтах/додатках.

конфіденційності

використання,

Політикою

іншими

та

5.2.

Ви не маєте права публікувати, поширювати або будь-яким чином відтворювати будь-

який захищений авторським правом матеріал, товарні знаки чи іншу конфіденційну

інформацію без попередньої письмової згоди власника таких прав власності. Не обмежуючи

вищезазначене, якщо Ви вважаєте, що Вашу роботу було скопійовано та розміщено у Circle у

спосіб, який є порушенням авторських прав, будь ласка, надайте Виконавцю таку

інформацію: електронний або фізичний підпис особи, уповноваженої діяти від імені власника

авторського права; опис захищеної авторським правом роботи, права на яку, як ви

стверджуєте, були порушені; опис того, де на веб-сайті/додатку розміщено матеріал, який, як

ви стверджуєте, порушує такі авторські права; Ваша адреса, номер телефону та адреса

електронної пошти; ваша письмова заява про те, що ви вважаєте, що спірне використання

не дозволено власником авторських прав, його агентом або законом; ваша заява, зроблена

під страхом покарання за неправдиві свідчення, про те, що наведена вище інформація у

вашому повідомленні є точною та що ви є власником авторських прав або уповноважені

діяти від імені власників авторських прав.

5.3.

Ви несете повну відповідальність за свою взаємодію з іншими Користувачами Circle.

Circle залишає за собою право, але не зобов’язаний, контролювати суперечки між вами та

іншими учасниками. Також Circle не несе жодної відповідальності за очікування, обіцянки чи

правдивість будь-якої інформації будь-якого Учасника.

Надаючи свій(-і) номер(-и) телефону(-ів), ви підтверджуєте, що номер(-и) належить

5.4.

вам,

і ви прямо погоджуєтеся отримувати немаркетингові та маркетингові текстові

повідомлення від Circle на номер(-и), який ви надаєте. Ви можете будь-коли відмовитися від

цих повідомлень, а згода на отримання текстових повідомлень не потрібна для придбання

будь-яких товарів чи послуг. Ваш номер телефону буде відображатися лише Вам.

6. Умови надання сервісу Circle

6.1.

Виконавець надає сервіс «як є» та не надає жодних гарантій щодо сервісу.

Виконавець не гарантує, що використання сервісу буде безпечним, безперебійним, завжди

доступним або без помилок, або що сервіс відповідає Вашим вимогам або будь-які дефекти

сервісу буде виправлено. Виконавець відмовляється відповідальності за підключення та

доступність і не надає жодних гарантій. Незважаючи на те, що кожен учасник повинен

погодитися з умовами цієї Угоди, Circle не може гарантувати, що кожен учасник має

принаймні необхідний мінімальний вік, а також не бере на себе відповідальність за будь-який

вміст, спілкування чи інше використання чи доступ до Circle особами, які не досягли цього

віку в порушення цієї Угоди.

6.2.

Крім того, можливо, що інші Користувачі (включаючи неавторизованих користувачів

або «хакерів») можуть публікувати або передавати образливі або непристойні матеріали

через Circle, і ви можете мимоволіy піддаватися впливу таких образливих або непристойних

матеріалів. Інші також можуть отримати особисту інформацію про вас завдяки використанню

вами Circle. Інші особи можуть використовувати вашу інформацію не для тих цілей, які ви

передбачали. Виконавець не несе відповідальності за використання будь-якої особистої

інформації, яку ви розкриваєте в Circle. Уважно вибирайте тип інформації, яку ви публікуєте

в Circle або надаєте іншим. Ми не можемо гарантувати, що конкретний Конистувач

використовує свій профіль особисто, але ми робимо все можливе, щоб заблокувати

протилежне.

зв’язку,

збій лінії

6.3.

Виконавець не несе відповідальності за будь-який неправильний або незаконний

Контент, опублікований в Circle. Circle не несе відповідальності за поведінку будь-якого

користувача Веб-сайту/Додатку чи Учасника Сервісу, як онлайн, так і офлайн. Виконавець не

несе відповідальності за будь-які помилки, упущення, переривання, видалення, дефекти,

затримки в роботі або передачі,

крадіжку або знищення або

несанкціонований доступ або зміну комунікацій Користувача. Виконавцець не несе

відповідальності за будь-які проблеми чи технічні несправності будь-якої телефонної мережі

чи ліній, комп’ютерних онлайн-систем, серверів чи провайдерів, комп’ютерного обладнання,

програмного забезпечення, збої електронної пошти чи програвачів через технічні проблеми

чи перевантаження трафіку в Інтернеті чи на будь-які веб-сайти/програми або їх поєднання,

включаючи травми чи пошкодження Користувачів або комп’ютерів будь-яких інших осіб,

пов’язані з або в результаті участі чи завантаження матеріалів у зв’язку з Інтернетом та/або у

зв’язку зі Службою. Виконавець за жодних обставин не несе відповідальності за будь-які

збитки чи пошкодження, у тому числі тілесні ушкодження чи смерть, спричинені будь-ким

використанням Circle, будь-якого Контенту,

переданого

Киристувачем, або будь-якої взаємодії між користувачами Circle, як онлайн, так і офлайн.

розміщеного

в Circle

чи

7. Постачальники сервісу Circle

7.1. Щоб надавати сервіси Circle, Виконавець може купувати послуги від різних третіх осіб

і афілійованих маркетингових партнерів (разом «Постачальники»). Постачальники є

незалежними підрядниками і не є агентами чи співробітниками Виконавця. Виконавець не

несе відповідальності за навмисні або необережні дії та/або бездіяльність будь-якого

Постачальника або будь-якого з його відповідних співробітників, агентів, службовців або

представників, включаючи, але не обмежуючись,

їх неспроможність надати послуги або

часткове або неналежне надання послуг. Згідно з умовами угоди з Постачальниками,

Виконавцю заборонено відображати контактну інформацію постачальників. Послуги, що

надаються Постачальниками, включають, але не обмежуються:

● Постачальники надають повну, точну та законну інформацію, необхідну для

реєстрації Користувачыв відповідно до умов Порядку.

● Постачальники надають додаткові послуги відповідно до умов угоди з Виконавцем.

Виконавець жодним чином не несе відповідальності за якість будь-яких додаткових

7.2.

послуг, що надаються Постачальниками. Circle і Застосунок надаються «як є», і Виконавець

однозначно відмовляється від будь-яких гарантій придатності для певної мети чи відсутності

порушень. Виконавець не може гарантувати та не обіцяє жодних конкретних результатів від

використання Застосунку та/або Circle.

8. Послуги Circle

Виконавець надає послуги Клієнтам шляхом надання доступу через Застосунок до

8.1.

Circle.

8.2.

Послуги надаються за завданням Клієнтів, що виражається в обранні Клієнтом

відповідної Послуги з переліку, що доступний у Застосунку, з зобов'язанням Клієнта оплатити

зазначену Послугу в порядку і на умовах, визначених у цьому Порядку та в Політиці

винагороди.

8.3.

Виконавець надає Послуги з використанням спеціального програмного забезпечення і

алгоритмів обробки даних. В той же час виконання окремих Послуг може здійснюватися

іншими особами, про що зазначається безпосередньо на сторінці відповідної Послуги, в

такому випадку Виконавець виступає посередником між Клієнтом і безпосереднім

виконавцем.

8.4.

Обсяг, строк, порядок і умови надання Послуг визначається в залежності від їх

характеру і зазначається в цьому Порядку. В окремих випадках окремі умови або строки

можуть бути вказані у відповідному повідомленні у Застосунку.

8.5.

Виконавець надає наступні Послуги Клієнтам:

1) Промоція профілю Користувача;

2) Сервіс Circle «Eboo»;

3) Надання подарунків Користувачам;

4) Перегляд анкет Користувачів;

5) Подовження терміну збереження чату з Користувачем;

6) Суперлайки

7)

інші послуги зазначені в Політиці винагороди.

8.6.

Умови та порядок надання кожної з вказаних вище Послуг визначається в цьому

Порядку і можуть включатися в пакет або придбаватися окремо як це передбачено в

Політиці винагороди. Набір послуги окремих пакетів визначається в політиці винагороди.

Виконавець залишає за собою право змінювати перелік послуг, робити ті чи інши послуги

недоступними для Користувачів, доповнювати їх в залежності від технічної можливості

і

доцільності.

8.7.

В обсяг Послуг входить виключно надання доступу до окремих сервісів Circle і

діяльність самих сервісів, при цьому Виконавець жодним чином не впливає на поведінку

Користувачі, що користуються Circle, а також не несе відповідальності перед Клієнтами за

будь-які дії інших Користувачів, в тому числі щодо змісту їх повідомлень та виконання їх

зобов’язань.

Виконавець надає Послуги виключно для Клієнта. Надання Послуг Клієнтові не

8.8.

створює будь-яких прав або обов’язків Виконавця перед жодною третьою особою.

8.9.

Будь-яка Послуга вважається прийнятою в момент її споживання, якщо Клієнт не

направив Виконавцю повідомлення про виявлені недоліки протягом 24 годин з моменту її

споживання (надалі – «Прийняття Послуг») на наступну адресу електронної пошти:

info@circle.com.ua. Повідомлення про виявлені недоліки щодо недоліків, які не можуть

бути виявлені під час Прийняття Послуг, мають бути направлені на зазначену адресу

протягом 24 годин з моменту їх виявлення, але не пізніше ніж на 14-ий день з дня отримання

Послуг або результатів Послуг Клієнтом (надалі - «Гарантійний строк»). В повідомленні про

виявлені недоліки має бути зазначено: ПІБ/найменування Клієнта, номер і дату замовлення

Клієнта, зміст виявлених недоліків, Послуги або результати Послуг, в яких виявлені

недоліки, бажаний для Клієнта шлях їх виправлення.

9. Послуга з промоції.

9.1.

Користувач має можливість замовити за винагороду відповідно до Політики

винагороди Послуги з промоції свого профілю, шляхом його відображення в окремому списку

«ТОП», що формується під час пошуку Користувачами в Circle.

9.2.

Розміщення замовлення Клієнта на Послугу з промоції і її оплати Клієнтом вважається,

що Клієнт акцептував оферту Виконавця на цю Послугу і прийняв відповідні права та

обов’язки за Договором на цю Послугу.

9.3.

З моменту повідомлення Виконавцем Клієнта про виконання відповідної Послуги з

промоції, вважається, що Виконавець погодився надати таку Послугу на вимогу Клієнта і

саме з цього моменту між сторонами укладений відповідний Договір про надання Послуг на

умовах визначених в цьому Порядку.

У випадку замовлення Послуги з розміщення в ТОП профіль відображається з

9.4.

періодичним повтором в результатах пошуку ТОП разом з іншими профілями, що розміщені

в ТОП. Строк протягом якого профіль відображається в ТОП залежить від обраного пакету

послуг відповідно до Політики винагороди. Строк і частота відображення у списку ТОП

залежить від обраного пакету послуг відповідно до Політики винагороди, при цьому

конкретне місце у списку визначається в залежності від кількості профілів з промоцією, дати і

часу такої промоції.

10. Сервіс Circle «Eboo».

10.1. Користувач має можливість замовити за винагороду відповідно до Політики

винагороди сервіс Circle «Eboo», що серед іншого включає розміщення профіля в розділі

Circle «Eboo», пошук, комунікацію і взаємодію з іншими користувачами в сервісі Circle «Eboo».

10.2. Розміщення замовлення Клієнта на Послугу сервісу Circle «Eboo» і її оплати Клієнтом

вважається, що Клієнт акцептував оферту Виконавця на цю Послугу і прийняв відповідні

права та обов’язки за Договором на цю Послугу.

10.3. З моменту повідомлення Виконавцем Клієнта про виконання відповідної Послуги

сервісу Circle «Eboo», вважається, що Виконавець погодився надати таку Послугу на вимогу

Клієнта і саме з цього моменту між сторонами укладений відповідний Договір про надання

Послуг на умовах визначених в цьому Порядку.

11. Послуги з надання подарунків та Суперлайків Користувачам

11.1. Користувач має можливість замовити за винагороду відповідно до Політики

винагороди Послугу з надання віртуальних подарунків Користувачам, що пропонуються

сервісом Circle, а також придбати можливість ставити Користувачам Суперлайки.

11.2. Розміщення замовлення Клієнта на Послугу з надання подарунку і її оплати Клієнтом

вважається, що Клієнт акцептував оферту Виконавця на цю Послугу і прийняв відповідні

права та обов’язки за Договором на цю Послугу.

11.3. Розміщення замовлення Клієнта на Послугу з проставлення суперлайків і її оплати

Клієнтом вважається, що Клієнт акцептував оферту Виконавця на цю Послугу і прийняв

відповідні права та обов’язки за Договором на цю Послугу.

11.4. З моменту повідомлення Виконавцем Клієнта про виконання відповідної Послуги з

надання подарунку або можливості проставити суперлайк, вважається, що Виконавець

погодився надати таку Послугу на вимогу Клієнта і саме з цього моменту між сторонами

укладений відповідний Договір про надання Послуг на умовах визначених в цьому Порядку.

11.5. Суперлайки користувачів, які їх отримали від інших користувачів, відображаються на

профілі у вигляді вогника з цифрою, що відповідає кількості отриманих суперлайків.

12. Перегляд профілів Користувачів та Режим невидимки

12.1. Деякі профілі Користувачів, що виявили зацікавленість у Користувачі на підставі його

профілю можуть бути розмиті,

і Користувач має можливість замовити за винагороду

відповідно до Політики винагороди Послугу з відкриття таких профілів для перегляду.

12.2. Користувач також може замовити послугу Режим невидимки, що надає можливість

переглядати профілі інших Користувачів але залишатися непомітним для всіх користувачів,

окрім тих, яким був поставлений лайк. Винагорода за таку послугу визначається в Політиці

винагороди.

12.3. Розміщення замовлення Клієнта на Послугу з перегляду профілів Користувачів і її

оплати Клієнтом вважається, що Клієнт акцептував оферту Виконавця на цю Послугу і

прийняв відповідні права та обов’язки за Договором на цю Послугу.

12.4. Розміщення замовлення Клієнта на Послугу Режим невидимки і її оплати Клієнтом

вважається, що Клієнт акцептував оферту Виконавця на цю Послугу і прийняв відповідні

права та обов’язки за Договором на цю Послугу.

12.5. З моменту повідомлення Виконавцем Клієнта про виконання відповідної Послуги з

Перегляд профілів Користувачів або Режиму невидимки, вважається, що Виконавець

погодився надати таку Послугу на вимогу Клієнта і саме з цього моменту між сторонами

укладений відповідний Договір про надання Послуг на умовах визначених в цьому Порядку.

13. Подовження терміну збереження чату в Circle «Eboo»

13.1. Звичайний строк перегляду чатів в Circle «Eboo» складає 24 години, але Користувач

має можливість замовити за винагороду відповідно до Політики винагороди Послугу з

подовження строку перегляду чатів до 72 годин.

13.2. Розміщення замовлення Клієнта на Послугу з подовження строку перегляду і її оплати

Клієнтом вважається, що Клієнт акцептував оферту Виконавця на цю Послугу і прийняв

відповідні права та обов’язки за Договором на цю Послугу.

13.3. З моменту повідомлення Виконавцем Клієнта про виконання відповідної Послуги з

подовження строку перегляду, вважається, що Виконавець погодився надати таку Послугу на

вимогу Клієнта і саме з цього моменту між сторонами укладений відповідний Договір про

надання Послуг на умовах визначених в цьому Порядку.

14. Служба Підтримки.

14.1. У випадку виникнення будь-яких питань щодо використання того чи іншого сервісу,

технічної підтримки та помилок в роботі електронних сервісів мають бути адресовані до

Служби Підтримки через відповідний сервіс Застосунку.

15. Повідомлення.

15.1. Будь-які повідомлення щодо некоректного змісту оголошень, некоректної поведінки

інших Користувачів або порушень цього Порядку з їх боку мають бути надані до Служби

Підтримки через відповідний сервіс Застосунку. З будь-яким побажаннями та скаргами щодо

роботи Застосунку Користувач має також звертатися до Служби Підтримки.

15.2. Будь-яке повідомлення, щодо цього Порядку, його додатків та умов, а також претензії

до якості Послуг або дій Виконавця має бути зроблене в письмовій формі та надане

Виконавцю цінним листом з описом вкладення за такою адресою:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛІК ЕНД СЕРКЛ»

вул. Зеленогірська, будинок 8, місто Київ, 03037, Україна

15.3. Будь-які повідомлення Користувачу надаються через Застосунок і відображаються у

особистому кабінеті або засобами електронного зв’язку за контактними даними наданими

Користувачем в своєму обліковому записі.

16. Відповідальність.

16.1. З урахуванням положень статті 6 цього Порядку Виконавець не нестиме

відповідальність за будь-які збитки, витрати, шкоду або претензії, завдані Користувачу або

будь-якій третій стороні, що спричинені або виникли внаслідок користування сервісом, окрім

тих випадків, коли такі відшкодовуванні збитки є прямим наслідком свідомих винних дій

Виконавця. Будь-яка така вимога буде обмежена розміром розумних передбачуваних збитків,

які є прямим наслідком характеру таких дій і не включатиме упущену вигоду, непрямі збитки

та штрафні санкції.

16.2. Виконавець не несе відповідальності за достовірність переданої Користувачами

інформації.

16.3. Користувач повинен відшкодувати Виконавцю та забезпечити, щоб воно не

постраждало від буд-яких збитків, претензій, витрат або відповідальності, які можуть

виникнути у будь-який спосіб у зв’язку з діями Користувача у Застосунку.

17. Укладення і зміна Договору.

17.1. Цей Порядок є змішаним генеральним договором, який містить положення різних

і який є публічним договором і договором приєднання, до якого Користувач

договорів,

приєднується шляхом погодження цього Порядку, при цьому оферта щодо тієї чи іншої

послуги та/або сервісу вважається акцептованою Користувачем з моменту вчинення дії,

визначеної цим Порядком, як дія, що підтверджує взяття на себе прав і обов’язків,

передбачених цим Порядком для такої послуги, дата вчинення такої дії вважається датою

замовлення такої послуги і укладення договору щодо цієї послуги.

порядку

17.2. Договір щодо кожної окремої Послуги між Виконавцем і Клієнтом (кожний окремо

«Сторона», а разом – «Сторони») вважається укладеним на умовах визначених цим

Порядком. Договір вважається укладеним з моменту отримання Клієнтом повідомлення від

Виконавця з підтвердженням замовлення Клієнта, якщо інше прямо не визначено цим

Порядком. Сторони можуть припинити (розірвати) Договір за взаємною домовленістю. В

односторонньому

(розірвати) Договір шляхом

односторонньої відмови від нього виключно до моменту фактичного виконання Договору

хоча б однією зі Сторін. Виконавець може припинити (розірвати) Договір до фактичного його

виконання Виконавцем. Оплата Послуг, що здійснена за Договором повертається Клієнтові у

випадку розірвання Договору внаслідок односторонньої відмови Виконавця від Договору, в

інших випадках оплата повертається за погодженням з Виконавцем. Оплата повертається

Клієнтові тим самим способом, яким вона була здійснена Клієнтом на користь Виконавця,

якщо Сторони не домовляться про інше. Припинення Договору не впливає на обов’язок

Клієнта здійснити оплату за вже надані Послуги.

Клієнт може

припинити

17.3. Якщо в будь-який час будь-яке положення цього Порядку є або стає незаконним,

недійсним або таким, що не може бути виконане в примусовому порядку в будь-якому

аспекті згідно з законодавством України, це жодним чином не впливає на законність, чинність

або можливість виконання в примусовому порядку решти положень цього Порядку.

17.4. Виконавець може самостійно змінювати цей Порядок (його додатки), про що має

повідомити Користувачів, які приєднались до цього Порядку (прийняли його умови), через

особистий кабінет Застосунку. Договір з Користувачем вважається зміненим відповідно до

таких змін з моменту повідомлення Користувача про такі зміни відповідно до положень цього

Порядку. У випадку незгоди Користувача з зазначеними змінами, Користувач може

відмовитись від Застосунку і видалити його. Якщо Користувач не видалив Застосунок

протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання повідомлення про зміну цього Порядку,

вважається що такий Користувач погодився на нову версію Порядку.

17.5. Користувач завжди може ознайомитись з діючою версією Порядку в Інтернеті за

наступною адресою: https://circle.com.ua/Terms-and-Conditions-Circle-UKR.pdf.

18. Мова.

18.1. Цей Порядок складений українською мовою, Договір між Сторонами щодо будь-якої

Послуги укладається українською мовою, будь-які інформація і умови в Застосунку, а також

повідомлення Сторін складаються українською мовою. За бажанням Користувача останній

може використовувати переклад Порядку,

і умов в Застосунку, а також

повідомлень Сторін російською або англійською мовами, але у випадку виникнення будь-

яких розбіжностей текст українською мовою має перевагу.

інформації

19. Право, що застосовується, і вирішення спорів.

19.1. Цей Порядок, усі зміни та додатки до нього, а також укладені між Сторонами Договори,

та всі питання, що виникають або відносяться до них, регулюються та тлумачаться згідно з

правом України.

19.2. Будь-який спір, що виникає за або у зв’язку з Порядком, усіма змінами та додатками

до нього, Договорами між Сторонами (включаючи спір стосовно їх існування, дійсності або

припинення, або наслідків визнання їх недійсними), вирішується у судовому порядку

відповідно до чинного законодавства України.

20. Інші положення.

20.1. Закон України «Про захист прав споживачів» застосовується до Договору виключно,

якщо він укладений з Клієнтом - фізичною особою, яка замовляє, використовує або має

з

намір замовити Послугу для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних

підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

20.2. Жодна із Сторін не має права відступати або передавати всі або будь-які права,

вигоди і обов’язки за Договором без попередньої письмової згоди іншої Сторони.